Treść urzędowa:
Wydawanie zaświadczeń do celów emerytalno-rentowych oraz do założenia ksiąg wieczystych dotyczących danych z ewidencji gruntów.
- Wymagane dokumenty:
- Wniosek powinien zawierać:
1. Imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy.
2. Adres zamieszkania lub siedzibę.
3. Numer telefonu.
4. Położenie (miejscowość, gmina), numer i powierzchnię działki zgodnie z danymi ewidencji gruntów.
5. Określenie celu wydania zaświadczenia. - Opłaty:
- Brak
- Termin odpowiedzi:
- 2 tygodnie
- Tryb odwoławczy:
- Brak
- Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
Wykonanie zadania:
- Jednostka odpowiedzialna
- Wieloosobowe stanowisko pracy do spraw geodezji wraz ze stanowiskami Geodety Powiatowego i Przewodniczącego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej
- Pracownicy odpowiedzialni
- Wioleta Truszczyńska
- Wieloosobowe stanowisko pracy do spraw geodezji wraz ze stanowiskami Geodety Powiatowego i Przewodniczącego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej
Olsztyn, Plac Bema 5 pokój 113
telefon: 521 05 34
godziny pracy: 7:15 - 15:15