Zadania Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego realizowane są w siedzibie urzędu w Olsztynie, oraz w dwóch filiach: w Biskupcu i w Dobrym Mieście. Nasze działania oparte są na dobrze zorganizowanym, spójnie funkcjonującym systemie. W naszej pracy stosujemy również metody oparte na najlepszych wzorach z krajów Unii Europejskiej. Nasi pracownicy – to wykwalifikowana i stale doskonaląca swe umiejętności kadra, potrafiąca sprostać najtrudniejszym wyzwaniom. Szeroki pakiet usług, które oferujemy – są do Państwa dyspozycji.
KontaktUrząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Al. Piłsudskiego 64B
10-450 Olsztyn
- tel: 89 537 28 00 - sekretariat
- tel: 89 537 28 13 - informacja (Dział Ewidencji i Świadczeń)
- tel: 89 537 28 09 - informacja (Dział Rynku Pracy)
- fax: 89 537 28 01
e-mail: uppo@olsztyn.uppo.gov.pl
www:
http://olsztyn.uppo.gov.pl/BIP: http://uppo.olsztyn.ibip.pl/public/
NIP: 739-142-31-21
Godziny otwarcia Urzędu:Godziny pracy:
Poniedziałek - Piątek 7.30 – 15.30
Godziny przyjmowania interesantów:
Poniedziałek - Piątek 8.00 – 14.00
Korespondencja z UrzędemUprzejmie informujemy, że Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, odpowiadającą wymogom określonym w art. 63 paragraf 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego, którego treść jest następująca:
"Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych."
W związku z powyższym treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu),
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.