Zarząd Powiatu w Olsztynie ogłasza Otwarty Konkurs Ofert na wykonanie zadań publicznych, związanych z realizacją zadań Powiatu Olsztyńskiego, przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w roku 2025.
Celem konkursu jest wyłonienie i finansowe wsparcie projektów, dotyczących realizacji zadań publicznych Powiatu Olsztyńskiego, podejmowanych przy współpracy i na rzecz mieszkańców, mających na celu podniesienie jakości życia na terenie powiatu.
Zadanie publiczne przewidziane udzielenia wsparcia finansowego:
Wysokość środków przeznaczonych na wsparcie realizacji zadania publicznego: 20 000,00 zł.
Adresatami konkursu są organizacje pozarządowe w rozumieniu art. 3 ust. 2 i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, które prowadzą działalność statutową związaną z realizacją zadania objętego konkursem.
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty na wsparcie realizacji zadań publicznych wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do 25 kwietnia 2025 r. w Starostwie Powiatowym w Olsztynie, pl. Bema 5, 10-516 Olsztyn. Decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Olsztynie. Ofertę na realizację zadania publicznego należy złożyć w formie papierowej w jednym egzemplarzu, sporządzonym w języku polskim.
Wkład własny:
Oferent, przy realizacji zadania publicznego, zobowiązany jest do wniesienia wkładu własnego (wyrażonego poprzez środki finansowe lub wkład rzeczowy i osobowy) w wysokości nie mniejszej niż 20% całkowitej wartości realizacji danego zadania.
Szczegółowa treść ogłoszenia stanowi załacznik do niniejszej publikacji.