Od początku maja w Starostwie Powiatowym w Olsztynie ruszyło badanie poziomu satysfakcji klientów. Kwestionariusz jest dostępny w siedmiu miejscach urzędu, ankietę można też wypełnić elektronicznie. Badanie potrwa do końca miesiąca, a wnioski z ankiet przyczynią się do podwyższenia poziomu jakości obsługi interesantów i efektywności pracy w urzędzie.Kwestionariusze są dostępne w siedzibie starostwa przy placu Bema 5 w następujących miejscach:
- sekretariat Starosty Olsztyńskiego (p. 207)
- stanowisko pracy ds. Obsługi Interesantów (sala nr 2)
- Wydział Komunikacji i Transportu (sala nr 12)
- Wydział Gospodarki Nieruchomościami (p. 108)
- Wydział Geodezji (sala 132)
- Wydział Budownictwa i Inwestycji (sala 224)
- Wydział Gospodarowania Środowiskiem (p. 232)
Ankietę w wersji elektronicznej można wypełnić tu:
ankieta lub wyszukując na stronie www.powiat-olsztynski.pl w zakładce "Strefa interesanta" - podzakładka "Badanie satysfakcji - ankieta".
Badania poziomu satysfakcji klientów przeprowadzane są co roku w maju od 2012 roku. Zachęcamy do wyrażenia swojej opinii.