Otwarty Konkurs Ofert 2025

Zarząd Powiatu w Olsztynie ogłasza Otwarty Konkurs Ofert na wykonanie zadań publicznych, związanych z realizacją zadań Powiatu Olsztyńskiego, przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w roku 2025.

Celem konkursu jest wyłonienie i finansowe wsparcie projektów, dotyczących realizacji zadań publicznych Powiatu Olsztyńskiego, podejmowanych przy współpracy i na rzecz mieszkańców, mających na celu podniesienie jakości życia na terenie powiatu.

Zadanie publiczne przewidziane udzielenia wsparcia finansowego:

  1. Działalność na rzecz osób niepełnosprawnych:
  • Organizacja imprez oraz realizacja działań i przedsięwzięć na rzecz osób niepełnosprawnych, w tym rehabilitacja zawodowa i społeczna osób niepełnosprawnych: Rehabilitacja zawodowa i społeczna osób niepełnosprawnych

Wysokość środków przeznaczonych na wsparcie realizacji zadania publicznego: 20 000,00 zł.

Adresatami konkursu są organizacje pozarządowe w rozumieniu art. 3 ust. 2 i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy  z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, które prowadzą działalność statutową  związaną z  realizacją zadania objętego konkursem.

Termin i miejsce składania ofert:

Oferty na wsparcie realizacji zadań publicznych wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do 25 kwietnia 2025 r. w Starostwie Powiatowym w Olsztynie, pl. Bema 5, 10-516 Olsztyn.  Decyduje data wpływu do  Starostwa Powiatowego w Olsztynie. Ofertę na realizację zadania publicznego należy złożyć w formie papierowej w jednym egzemplarzu, sporządzonym w języku polskim.

Wkład własny:

Oferent, przy realizacji zadania publicznego, zobowiązany jest do wniesienia wkładu własnego (wyrażonego poprzez środki finansowe lub wkład rzeczowy i osobowy) w wysokości nie mniejszej niż 20% całkowitej wartości realizacji danego zadania.

Szczegółowa treść ogłoszenia stanowi załacznik do niniejszej publikacji.