wtorek, 23 Październik 2018 , imieniny obchodzą: Marlena, Seweryn
dodaj do ulubionych

Warmia Warto!
kalendarz wydarzeń
szybki kontakt

Starostwo Powiatowe w Olsztynie

Plac Bema 5, 10-516, Olsztyn
tel.: 89 527 21 30
tel.: 89 521 05 19
fax: 89 527 24 14
starostwo@powiat-olsztynski.pl
Lądowisko w Gryźlinach
Tagi
Sonda

Co jest największym walorem Warmii?

Zaproszenie do Akademii Ekonomii Społecznej

Zaproszenie do Akademii Ekonomii Społecznej

Związek Stowarzyszeń „Razem w Olsztynie” zaprasza do wzięcia udziału w cyklu szkoleniowym „Akademia Ekonomii Społecznej”, organizowanym w ramach projektu "Praca zamiast zasiłku – Partnerstwo na Rzecz Rozwoju Ekonomii Społecznej na Warmii i Mazurach”. Celem projektu jest wspieranie przedsiębiorczości i samowystarczalności NGO.

_

7-dniowy cykl szkoleniowy pt. „Akademia Ekonomii Społecznej” jest adresowany do liderów/pracowników organizacji pozarządowych z województwa warmińsko-mazurskiego, którzy planują rozpoczęcie prowadzenia działalności odpłatnej bądź też działalności gospodarczej w ramach organizacji.

Daty szkoleń oraz tematyka:

19-20.10.2012 – Badania i analiza zasobów własnych. Ustalanie celów i priorytetów. Poszukiwanie pomysłów na produkty/usługi. Grupowe podejmowanie decyzji. Wstęp do badania rynku.
27-28.10.2012 – Badania rynku. Badania marketingowe. Marketing w podmiotach ekonomii społecznej.
8-10.11.2012 – Analiza finansowa i analiza rentowności przedsięwzięcia. Aspekty prawne, finansowe, księgowe prowadzenia działalności gospodarczej NGO. Zatrudnianie pracowników i społeczna działalność członków organizacji. Działalność gospodarcza NGO – korzyści i zagrożenia. Zakończenie działalności organizacji pozarządowej.

Organizacje biorące udział w Akademii zostaną objęte nieodpłatnym doradztwem w zakresie sporządzania planu rozwoju organizacji lub tworzenia biznesplanów. Na zakończenie Akademii Ekonomii Społecznej każda uczestnicząca w niej organizacja będzie posiadała plan działania oraz biznesplan swojego przedsięwzięcia. Organizacje potrzebujące doradztwa rachunkowo-księgowego dodatkowo mogą korzystać z punktu konsultacyjnego w „Inkubatorze NGO”.

Charakterystyka cyklu:
Cykl szkoleniowy będzie realizowany od października do listopada 2012,
Grupa będzie liczyła ok. 16 osób (8 organizacji pozarządowych), po dwie osoby z jednej organizacji,
Przewidziano 7 dni szkoleniowych tj. 56 godzin dydaktycznych (dwa dwudniowe oraz jeden  trzydniowy zjazd szkoleniowy),
Dla każdej osoby przewidziano pracę z doradcą,
Szkolenia są bezpłatne. Obecność na wszystkich zjazdach szkoleniowych jest obowiązkowa,
Organizatorzy zapewniają bezpłatne wyżywienie, zakwaterowanie, materiały szkoleniowe oraz transport z Olsztyna do miejsca szkoleń (Hotel Azzun, Kromerowo 29, 11-010 Barczewo www.azzun.pl).

Organizacje zainteresowane udziałem w projekcie prosimy o wypełnienie ankiety zgłoszeniowej wraz z załącznikami oraz dostarczenie jej do dnia 10 października 2012 osobiście lub pocztą na adres:
Związek Stowarzyszeń „Razem w Olsztynie”, ul. Tarasa Szewczenki 1, 10-274 Olsztyn
lub na adres ocop.olsztyn@gmail.com

Szczegółowe info oraz formularze zgłoszeniowe dostępne pod adresem: www.ocop.olsztyn.pl w zakładce „Szkolenia”

Projekt „Praca zamiast zasiłku-Partnerstwo na Rzecz Rozwoju  Ekonomii  Społecznej na Warmii i Mazurach”  jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Podziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.

image_pdfimage_print
08 / 10 / 2012

Zobacz również:

sejmpuls_powiatu

99_locek_wiadomosci_z_gmin99_emapa99_locek_strategia98_banerek-rodzinaprojekty-unijneinwestycje powiatupsd_kloceku_pracy

98_OcRSO

remontyport-mazury

 

Copyright © 2013 Powiat Olsztyński     Kalendarz imprez | Mapa serwisu | Polityka plików Cookies | Kanał rss realizacja: strony www virtualmedia.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zaakceptuj cookies Więcej informacji