Treść urzędowa: Wydawanie zaświadczeń do celów emerytalno-rentowych oraz do założenia ksiąg wieczystych dotyczących danych z ewidencji gruntów.
Wymagane dokumenty:
Wniosek powinien zawierać:
- Imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy.
- Adres zamieszkania lub siedzibę.
- Numer telefonu.
- Położenie (miejscowość, gmina), numer i powierzchnię działki zgodnie z danymi ewidencji gruntów.
- Określenie celu wydania zaświadczenia.
Opłaty: Brak
Termin odpowiedzi: 2 tygodnie
Tryb odwoławczy: Brak
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
Wykonanie zadania: Jednostka odpowiedzialna Wieloosobowe stanowisko pracy do spraw geodezji wraz ze stanowiskami Geodety Powiatowego i Przewodniczącego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej
Pracownicy odpowiedzialni
- Wioleta Truszczyńska- Wieloosobowe stanowisko pracy do spraw geodezji wraz ze stanowiskami Geodety Powiatowego i Przewodniczącego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej
Olsztyn, Plac Bema 5 pokój 113
telefon: 521 05 34
godziny pracy: 7:15 – 15:15