Treść urzędowa: Wydawanie decyzji o ustaleniu odszkodowań w trybie przepisów o wywłaszczaniu nieruchomości.
Wymagane dokumenty:
Wniosek o ustalenie odszkodowania powinien zawierać:
Do wniosku dodatkowo należy dołączyć:
Opłaty: Brak
Termin odpowiedzi: Podjęcie zadania w ciągu miesiąca. 2. Realizacja zadania zgodnie z wymogami ustawy.
Tryb odwoławczy:
Od wydanej decyzji przysługuje odwołanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego za pośrednictwem Starosty Olsztyńskiego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Odwołanie można złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Plac Bema 5 lub przesłać za pośrednictwem poczty.
Podstawa prawna:
Wykonanie zadania: Jednostka odpowiedzialna Referat Uwłaszczeń, Odszkodowań i Ochrony Gruntów Rolnych
Pracownicy odpowiedzialni