Urząd przyjazny interesantom

04.07.2016
Zgodnie z zarządzeniem starosty olsztyńskiego Małgorzaty Chyziak, w miesiącu maju br. po raz kolejny przeprowadzono badanie poziomu satysfakcji klienta z usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Olsztynie.

Badania przeprowadzane są każdego roku i mają na celu ustalenie poziomu zadowolenia klientów, ich oczekiwań oraz ocenę jakości świadczonych przez urząd usług. Informacje zebrane zostały za pomocą anonimowych ankiet.

Zgromadzone opinie składają się na obraz urzędu przyjaznego mieszkańcom powiatu olsztyńskiego, w którym takie obszary jak: terminowość załatwianych spraw, uprzejmość pracowników, rzetelność wykonania usług przez pracowników oraz dostępność usług i informacji o nich ocenione zostały pozytywnie przez zdecydowaną większość respondentów.

Przyczyny nielicznych negatywnych uwag, wskazanych przez klientów, będą w najbliższym czasie szczegółowo przeanalizowane, a ich skutki wyeliminowane.

Serdecznie dziękujemy wszystkim mieszkańcom powiatu za udział w badaniu oraz cenne uwagi, które będą miały wpływ na jeszcze wyższy poziom obsługi interesantów i świadczonych usług w jednostce.