Rzecznik Konsumentów zmienia termin dyżurów

30.01.2013
Ważna informacja dla wszystkich osób chcących skorzystać z pomocy Rzecznika Konsumentów Powiatu Olsztyńskiego. Od 1 lutego 2013 roku Rzecznik będzie przyjmować osobiście interesantów we wtorki i piątki w godz. 7-15.00, a nie we wtorki i środy, jak to miało miejsce do tej pory. Zapraszamy!

Rzecznik Konsumentów Powiatu Olsztyńskiego działa na mocy ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (z 15 grudnia 2000 roku).
Od 1 lutego 2013 roku Rzecznik przyjmuje interesantów osobiście we wtorki i w piątki w godz. 7-15.00 (w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie, pl. Bema 5, II piętro, pokój nr 220). Pisemną korespondencję można kierować na adres: Rzecznik Konsumentów Powiatu Olsztyńskiego, Starostwo Powiatowe w Olsztynie, pl. Bema 5, 10-516 Olsztyn (można ją też przesłać faksem na nr 089 523-28-90 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rzecznikkonsumentow@powiat-olsztynski.pl).
Aby otrzymać odpowiedź na pytanie skierowane do Rzecznika Konsumentów Powiatu Olsztyńskiego za pośrednictwem poczty elektronicznej, mail powinien zawierać m.in.: imię i nazwisko konsumenta oraz jego adres zamieszkania (w tym kod pocztowy).

Z pomocy rzecznika mogą korzystać mieszkańcy gmin: Barczewo, Biskupiec, Dobre Miasto, Dywity, Gietrzwałd, Jeziorany, Jonkowo, Kolno, Olsztynek, Purda, Stawiguda, Świątki. Zgłaszając się do należy zabrać ze sobą wszelkie dokumenty mające wpływ na sprawę (umowę sprzedaży, paragon zakupu, faktury VAT, korespondencję prowadzoną z przedsiębiorcą, itp.).