środa, 13 Grudzień 2017 , imieniny obchodzą: Dagmara, Aleksandra
dodaj do ulubionych

Warmia Warto!
kalendarz wydarzeń
szybki kontakt

Starostwo Powiatowe w Olsztynie

Plac Bema 5, 10-516, Olsztyn
tel.: 89 527 21 30
tel.: 89 521 05 19
fax: 89 527 24 14
starostwo@powiat-olsztynski.pl
Lądowisko w Gryźlinach
Tagi
Sonda

Co jest największym walorem Warmii?

Prawo jazdy – przywrócenie cofniętego uprawnienia

Treść urzędowa:
Wydawanie decyzji o cofnięciu uprawnienia do kierowania pojazdem silnikowym bądź przywróceniu uprawnienia

Wymagane dokumenty:
Wniosek (formularz do pobrania ( or_kom_wn_17.pdf ))
1. Fotografia (w przypadku wydawania nowego dokumentu),
2. Dokument potwierdzający ustanie przyczyny cofnięcia uprawnienia,
3. Dowód uiszczenia opłaty za wydanie prawa jazdy (w przypadku wydawania nowego dokumentu),
4. Dowód osobisty (do wglądu).

Opłaty:
Opłata skarbowa:
Z urzędu nie podlega opłacie skarbowej.
- na wniosek osoby, której cofnieto uprawnienia – 10 zł

Opłaty(w przypadku wydawania nowego dokumentu):
- 100,00 zł – opłata administracyjna,
- 0,50 zł – opłata ewidencyjna.
Nazwa rachunku – Dochody Starostwa
Numer rachunku – 42 1140 1111 0000 4163 2600 1002
Tytuł wpłaty – Opłaty komunikacyjne:

Termin odpowiedzi:
Niezwłocznie (w przypadku wydawania nowego dokumentu – 14 dni)

Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi sie za pośrednictwem Starosty Olsztyńskiego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie, w terminie 14 dni od dnia odbioru decyzji lub prawa jazdy.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazd (Dz. U. z 2011 r. Nr 30, poz. 151 z późn. zm.),
  • rozporządzenie Ministra Trasportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 kwietnia 2012 r. w sprawie opłaty ewidencyjnej (Dz.U.z 2012, Nr 79, poz. 447),
  • rozporządzenie Ministra Trasportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za wydanie dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami
  • rozporządzenie Ministra Trasportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012 roku w sprawie wydawania uprawnień do kierowania pojazdami (Dz.U.z 2012 r.,Poz.1005)

Wykonanie zadania: Jednostka odpowiedzialna Wieloosobowe stanowiska pracy do spraw wydawania uprawnień kierowcom

Pracownicy odpowiedzialni

  • Barbara Lewandowska – Wieloosobowe stanowiska pracy do spraw wydawania uprawnień kierowcom
    Olsztyn, Plac Bema 5 pokój 12
    telefon: 521 05 22
  • Zbigniew Czyża – Wieloosobowe stanowiska pracy do spraw wydawania uprawnień kierowcom
    Olsztyn, Plac Bema 5 pokój 18
    telefon: 521 05 24
  • Mariusz Salamon – Wieloosobowe stanowiska pracy do spraw wydawania uprawnień kierowcom
    Olsztyn, Plac Bema 5 pokój 18
    telefon: 521 05 24
  • Sylwia Bukowska – Wieloosobowe stanowiska pracy do spraw wydawania uprawnień kierowcom
    Olsztyn, Plac Bema 5 pokój 18
    telefon: 521 05 24
  • Agnieszka Bratek – Referat Komunikacji i Transportu oraz Zamiejscowe Stanowiska Pracy w Dobrym Mieście
    Dobre Miasto ul. 1 – go Sierpnia 1
    telefon: 616 33 17
  • Ewa Ciskowska – Referat Komunikacji i Transportu oraz Zamiejscowe Stanowiska Pracy w Biskupcu
    Biskupiec ul. Armii Krajowej 1b
    telefon: 715 44 63
  • Edyta Kielak – Referat Komunikacji i Transportu oraz Zamiejscowe Stanowiska Pracy w Dobrym Mieście
    Dobre Miasto ul. 1 – go Sierpnia 1
    telefon: 616 33 17
  • Anna Bazis
    - Referat Komunikacji i Transportu oraz Zamiejscowe Stanowiska Pracy w Biskupcu
    Biskupiec ul. Armii Krajowej 1b
    telefon: 715 44 63
image_pdfimage_print
29 / 10 / 2013

Zobacz również:

sejmpuls_powiatu

99_locek_wiadomosci_z_gmin99_emapa99_locek_strategia98_banerek-rodzinaprojekty-unijneinwestycje powiatupsd_kloceku_pracy

98_OcRSO

remontyport-mazury

 

Copyright © 2013 Powiat Olsztyński     Kalendarz imprez | Mapa serwisu | Polityka plików Cookies | Kanał rss realizacja: strony www virtualmedia.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zaakceptuj cookies Więcej informacji