sobota, 20 Październik 2018 , imieniny obchodzą: Irena, Jan
dodaj do ulubionych

Warmia Warto!
kalendarz wydarzeń
szybki kontakt

Starostwo Powiatowe w Olsztynie

Plac Bema 5, 10-516, Olsztyn
tel.: 89 527 21 30
tel.: 89 521 05 19
fax: 89 527 24 14
starostwo@powiat-olsztynski.pl
Lądowisko w Gryźlinach
Tagi
Sonda

Co jest największym walorem Warmii?

Pojazd – czasowe wycofanie pojazdu z ruchu

I. Treść urzędowa:
Dokonywanie czasowego wycofania pojazdu z ruchu – na wniosek właściciela pojazdu.

Czasowemu wycofaniu z ruchu podlegają wyłącznie zarejestrowane:

* samochody ciężarowe i przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t

* ciągniki samochodowe

* pojazdy specjalne

* autobusy

Pojazd może być czasowo wycofany z ruchu okres od 2 do 24 miesięcy; okres ten może być przedłużony, jednak łączny okres wycofania nie może przekraczać 48 miesięcy.

II. Wymagane dokumenty:
Wniosek (formularz do pobrania Wniosek)
Inne dokumenty:
1. Dowód rejestracyjny,
2. Karta pojazdu (jeżeli była wydana),
3. Tablice rejestracyjne.

4. Dowód tożsamości – w przypadku osób fizycznych.
5. Aktualny odpis z KRS i zaświadczenie o nadanym nr REGON – w przypadku podmiotów rejestrowanych w Krajowym Rejestrze Sądowym.
6. Pełnomocnictwo- w przypadku działania przez przedstawiciela dla osoby załatwiającej sprawę (za wyjątkiem reprezentowania osoby prawnej przez swoje uprawnione organy lub prokurenta).
Opłata skarbowa za pełnomocnictwo w wysokości 17 zł (nr konta bankowego: 63 1020 3541 0000 5002 0290 3227   Urząd Miasta Olsztyna, Powszechna Kasa Oszczędności BP S.A ).

7. Dowód uiszczenia opłaty za czasowe wycofanie pojazdu z ruchu.

III. Opłaty:
Opłata skarbowa:
Nie podlega opłacie skarbowej.
Opłaty administracyjne:
- na okres 2 miesięcy: 80 zł,
- na okres do 3 do 12 miesięcy – 4 zł za każdy miesiąc,
- na okres od 13 do 24 miesięcy – 2 zł za każdy miesiąc,
- na okres od 25 do 48 mirdivy – 0.25 zł za każdy miesiąc.

Nazwa rachunku – Dochody Starostwa
Numer rachunku – 42 1140 1111 0000 4163 2600 1002
Tytuł wpłaty – czasowe wycofanie pojazdu z ruchu.

IV. Termin odpowiedzi:
Niezwłocznienie, nie później niż w ciągu jednego miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej, nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

V. Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Starosty Olsztyńskiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

VI. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1990),
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 grudnia 2004 r. w sprawie czasowego wycofania pojazdów z ruchu (Dz.U. z 2004 r. Nr 285, poz. 2856 z późn. zm.)

Wykonanie zadania: wieloosobowe stanowisko pracy do spraw rejestracji pojazdów.

Pracownicy odpowiedzialni:

  • inspektor Magdalena Chmielińska
  • inspektor Ewa Fras-Wierzchowska
  • inspektor Aleksandra Gutkowska-Gwiazda
  • inspektor Edyta Kielak
  • inspektor Joanna Licznerska
  • koordynator Aneta Marchwica
  • inspektor Łukasz Wawrowski
  • podinspektor Ewa Ciskowska
  • inspektor Anna Małachowska
  • inspektor Agnieszka Bratek
  • inspektor Tomasz Piszko
image_pdfimage_print
29 / 10 / 2013

Zobacz również:

sejmpuls_powiatu

99_locek_wiadomosci_z_gmin99_emapa99_locek_strategia98_banerek-rodzinaprojekty-unijneinwestycje powiatupsd_kloceku_pracy

98_OcRSO

remontyport-mazury

 

Copyright © 2013 Powiat Olsztyński     Kalendarz imprez | Mapa serwisu | Polityka plików Cookies | Kanał rss realizacja: strony www virtualmedia.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zaakceptuj cookies Więcej informacji