Otwarty Konkurs Ofert - nabór na członków Komisji Konkursowej


Starosta olsztyński ogłasza nabór kandydatów na członków Komisji Konkursowej opiniującej oferty złożone w ramach Otwartego Konkursu Ofert na powierzenie realizacji zadań w zakresie prowadzenia na terenie powiatu olsztyńskiego punktów nieodpłatnej pomocy prawnej w roku 2018.

1) Kandydatów na członków Komisji Konkursowej opiniującej oferty złożone w ramach Otwartego Konkursu Ofert na powierzenie realizacji zadań w zakresie prowadzenia na terenie powiatu olsztyńskiego punktów nieodpłatnej pomocy prawnej należy zgłaszać – na formularzu stanowiącym załącznik do ogłoszenia – w terminie do dnia 27 listopada 2017 r. do godz. 12:00. Zgłoszenia należy przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn lub złożyćw Sekretariacie Starosty Olsztyńskiego (2 piętro, pokój 207). Decyduje data wpływu.

2) Kandydatów na członków Komisji Konkursowej mogą zgłaszać organizacje pozarządowe posiadające siedzibę na terenie powiatu olsztyńskiego lub działające na rzecz społeczności powiatu.

3) Liczba osób wskazanych przez organizacje pozarządowe nie może przekroczyć 3. Przy wyborze kandydatów decyduje data wpływu zgłoszenia do Starostwa Powiatowego w Olsztynie.

4) Termin posiedzenia Komisji Konkursowej opiniującej oferty złożone w ramach Otwartego Konkursu Ofert na powierzenie realizacji zadań w zakresie prowadzenia na terenie powiatu olsztyńskiego punktów nieodpłatnej pomocy prawnej – 28 listopada 2017 r., Starostwo Powiatowe w Olsztynie, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, Sala Zarządu Powiatu w Olsztynie (2 piętro, pokój 206) w godzinach pracy Urzędu.

5) Za uczestnictwo w pracach Komisji jej członkowie nie otrzymują wynagrodzenia.

6) Dojazd na posiedzenie Komisji Konkursowej na koszt własny członków.

7) W skład Komisji Konkursowej nie mogą wejść osoby wskazane przez organizacje pozarządowe biorące udział w konkursie.

 

Formularz zgłoszenia – DOC.