Treść urzędowa:
Przekaz informacji z ośrodków szkolenia kierowców do starosty, zgodnie z art. 27 ust. 1 pkt 1 i 6 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
Wymagane informacje:
Obowiązkiem kierownika ośrodka szkolenia kierowców jest:
1) przedstawić staroście właściwemu ze względu na miejsce prowadzenia ośrodka szkolenia kierowców, najpóźniej w następnym dniu roboczym od dnia rozpoczęcia kursu, listę uczestników kursu oraz informację o terminie, czasie i miejscu rozpoczęcia pierwszych zajęć teoretycznych w ramach danego kursu;
2) składać staroście dokumenty zawierające informację o przeprowadzonych kursach:
a) do dnia 31 stycznia każdego roku – w zakresie dotyczącym poprzedniego roku,
b) w terminie 14 dni od dnia, w którym przedsiębiorca zrezygnował z prowadzenia ośrodka szkolenia kierowców lub w którym wydano decyzję o zakazie prowadzenia przez przedsiębiorcę ośrodka szkolenia kierowców – w zakresie dotyczącym okresu od dnia 1 stycznia bieżącego roku do tego dnia.
Formularze do pobrania:
Informacja o rozpoczęciu zajęć teoretycznych (formularz do pobrania (INFORMACJA O TERMINIE)
Sposób przekazania informacji:
Informacje na w/w formularzach należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Olsztynie, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, Wydział Komunikacji i Transportu.
Natomiast, przekazywanie informacji w postaci elektronicznej, następuje za pośrednictwem portalu OSK dostępnego na stronie internetowej: ( www.osk.pwpw.pl ),
Powyższe informacje przekazuje kierownik ośrodka szkolenia kierowców lub osoba upoważniona.
Opłaty:
Nie dotyczy.
Termin odpowiedzi:
Nie dotyczy.
Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 627).