Szanowni Państwo,
aby ułatwić i usprawnić korzystanie z usług Starostwa Powiatowego w Olsztynie, oddajemy do Państwa dyspozycji „Poradnik interesanta”, zawierający karty świadczeń z 10 obszarów tematycznych.
Karta zawiera wskazówki potrzebne do załatwienia sprawy administracyjnej, m.in. w zakresie komunikacji, budownictwa, gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska, gospodarki odpadami, oświaty itd.
Poradnik jest dla Państwa na bieżąco aktualizowany. Karta zawiera m.in. takie informacje jak miejsce załatwienia sprawy, wymagane dokumenty i opłaty, termin oraz sposób załatwienia sprawy, podstawę prawną, niezbędne załączniki.
Załączniki możecie Państwo wydrukować i wypełnić w domu lub otrzymać w Biurze Obsługi Interesanta w siedzibie starostwa (parter).
Poniżej znajdują się „Obszary tematyczne”. Aby np. dowiedzieć się, jak załatwić pozwolenie na budowę, należy kliknąć w „Infrastruktura i Budownictwo”. Na wyświetlonej liście należy odnaleźć właściwe zadanie i ponownym kliknięciem otworzyć kartę świadczenia.
Poradnik ma poprawić jakość obsługi naszych mieszkańców, dlatego czekamy na Państwa opinie i uwagi związane z jego działaniem: administrator@powiat-olsztynski.pl