czwartek, 30 Marzec 2017 , imieniny obchodzą: Aniela, Leonard
dodaj do ulubionych

Warmia Warto!
kalendarz wydarzeń
szybki kontakt

Starostwo Powiatowe w Olsztynie

Plac Bema 5, 10-516, Olsztyn
tel.: 89 527 21 30
tel.: 89 521 05 19
fax: 89 527 24 14
starostwo@powiat-olsztynski.pl
Lądowisko w Gryźlinach
Tagi
Sonda

Co jest największym walorem Warmii?

Jak nie czytam, jak czytam!

Jak nie czytam, jak czytam!

Zaszczepienie radości czytania – to cel ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Jak nie czytam, jak czytam!”, zainicjowanej przez redakcję pisma „Biblioteki w szkole”. 10 czerwca do akcji włączył się Zespół Szkół w Dobrym Mieście. Zebrani w auli szkolnej nauczyciele, uczniowie i zaproszeni goście wysłuchali fragmentów nagrodzonych w konkursach książek: „Jak być kobietą” Caltlin Moran w interpretacji Kamili Włodarskiej i „Niebieski Autobus” Barbary Kosmowskiej w wykonaniu Dominiki Rataj. Fragment „110 ulic” Małgorzaty Gutkowskiej przeczytali z kolei uczniowie, którzy zajęli I miejsce na II Festiwalu Sztuki Czytania.
Momentem finałowym wydarzenia była próba ustanowienia rekordu czytania książek w tym samym czasie w całej Polsce. W Dobrym Mieście, przy kojących dźwiękach muzyki, czytaniem przyniesionych przez siebie lektur rozkoszowało się 206 osób. – W czytaniu ważny jest ten moment, w którym przestaje się czytać z musu, a zaczyna dla przyjemności i u nas ten proces właśnie się rozpoczął – mówi Andrzej Wonia, dyrektor Zespołu Szkół w Dobrym Mieście.

 

P1060887

 

image_pdfimage_print

Zobacz również:

Vici, veni, vidi

Vici, veni, vidi

30 / 03 / 2017

sejmpuls_powiatu

99_locek_wiadomosci_z_gmin99_emapa99_locek_strategia98_banerek-rodzinaprojekty-unijneinwestycje powiatupsd_kloceku_pracy

98_OcRSO

remonty

 

Copyright © 2013 Powiat Olsztyński     Kalendarz imprez | Mapa serwisu | Polityka plików Cookies | Kanał rss realizacja: strony www virtualmedia.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zaakceptuj cookies Więcej informacji