Interesanci mogą oceniać jakość pracy urzędu

07.03.2013
Do końca marca w Starostwie Powiatowym w Olsztynie potrwa badanie_ satysfakcji interesantów. – Zachęcamy do wyrażania swoich opinii o pracy urzędu – zaprasza Hanna Machela, dyrektor wydziału organizacyjnego olsztyńskiego starostwa. – Opinie i propozycje zmian pomogą podnieść jakość usług starostwa.

Czy sprawa została załatwiona terminowo? Czy pracownicy byli uprzejmi? Czy rzetelnie wykonali usługę? – m.in. na takie pytania mogą odpowiadać interesanci olsztyńskiego starostwa w ankiecie badania satysfakcji z jakości świadczonych usług. Badanie satysfakcji interesantów potrwa do końca marca 2013.
- Zainteresowanie klientów badaniem jest dość spore – przyznaje Izabela Zawadzka, kierownik Biura Obsługi Interesantów olsztyńskiego starostwa. – Staramy się zachęcać  i namawiać wszystkich, którzy załatwiali sprawy w starostwie do wyrażania swoich opinii.
Ankiety w wersji papierowej są dostępne w pięciu miejscach starostwa (w sekretariacie, w Biurze Obsługi Interesanta na parterze, w referacie komunikacji i transportu – sala nr 12, w wydziale geodezji – sala 132 i wydziale budownictwa – sala 224). Wypełnione ankiety należy wrzucać do urn dostępnych w wymienionych wyżej miejscach. Jak podkreśla Hanna Machela, dyrektor wydziału organizacyjnego i spraw obywatelskich Starostwa Powiatowego w Olsztynie wszystkie ankiety są anonimowe, a ich wypełnienie nie zajmuje wiele czasu. W ankiecie można też zaproponować zmiany, które mogą się przyczynić do podwyższenia jakości usług świadczonych przez starostwo.
- Czekamy na sugestie i propozycje interesantów – mówi Hanna Machela. – Każdą z nich weźmiemy pod uwagę.