Treść urzędowa:
Dokonywanie zmian w ewidencji gruntów i budynków na podstawie zgłoszenia stron.
Wymagane dokumenty:
Wniosek ( gn_wn_wprowadzenie_zmiany_w_ewidencji_gruntow.rtf ) powinien zawierać:
- Imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy.
- Adres zamieszkania lub siedzibę.
- Numer telefonu.
- PESEL, NIP – dotyczy osób fizycznych.
- NIP, REGON – dotyczy firm.
- Położenie (miejscowość, gmina), numer działki zgodnie z danymi ewidencji gruntów.
- Określenie rodzaju zmian (adres, nazwisko, nazwa firmy, ujawnienie dzierżawy, rozwiązanie umowy dzierżawy).
Do wniosku należy dołączyć:
- Kopię dowodu osobistego, odpis aktu małżeństwa lub inny dokument (w przypadku zmiany adresu lub nazwiska).
- Umowę dzierżawy lub rozwiązanie umowy dzierżawy (w przypadku zmiany dotyczącej dzierżawy).
- Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (w przypadku zmiany nazwy firmy).
Opłaty: Brak
Termin odpowiedzi: Do 30 dni od dnia złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy: Brak
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t. Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027).
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.).
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2001r. Nr 38, poz.454).
Wykonanie zadania: Jednostka odpowiedzialna Wieloosobowe stanowisko pracy do spraw geodezji wraz ze stanowiskami Geodety Powiatowego i Przewodniczącego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej
Pracownicy odpowiedzialni
- Wioleta Truszczyńska – Wieloosobowe stanowisko pracy do spraw geodezji wraz ze stanowiskami Geodety Powiatowego i Przewodniczącego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej
Olsztyn, Plac Bema 5 pokój 113
telefon: 521 05 52
godziny pracy: 7:15 – 8:03