Treść urzędowa:
Realizowanie zadań dotyczących aktualizacji klasyfikacji gruntów.
Wymagane dokumenty:
Wniosek ( gn_wn_klasyfikacja_gruntow.rtf ) powinien zawierać:
- Imię i nazwisko wnioskodawcy.
- Adres zamieszkania.
- Numer telefonu.
- Położenie (miejscowość, gmina), numer działki zgodnie z danymi ewidencji gruntów.
- Oświadczenie wnioskodawcy o pokryciu kosztów przekwalifikowania nieruchomości wymienionej w pkt 4.
- Imię i nazwisko klasyfikatora wyznaczonego przez wnioskodawcę do przeprowadzenia czynności związanych z klasyfikacją.
- Uzasadnienie.
Opłaty:
Opłata skarbowa: 10 zł za wydanie decyzji
- Ustawa z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej (j.t. Dz.U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.)
Termin odpowiedzi: Podjęcie zadania w ciągu miesiąca. 2. Realizacja zadania zgodnie z wymogami ustawy.
Tryb odwoławczy:
Od wydanej decyzji przysługuje odwołanie do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Olsztynie za pośrednictwem Starosty Olsztyńskiego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Odwołanie można złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Plac Bema 5 lub przesłać za pośrednictwem poczty.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t. Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027).
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz.U. z 1956r. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)
Wykonanie zadania: Jednostka odpowiedzialna Wieloosobowe stanowisko pracy do spraw geodezji wraz ze stanowiskami Geodety Powiatowego i Przewodniczącego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej
Pracownicy odpowiedzialni
- Marta Wtulich – Wieloosobowe stanowisko pracy do spraw geodezji wraz ze stanowiskami Geodety Powiatowego i Przewodniczącego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej
Olsztyn, Plac Bema 5 pokój 115
telefon: 523 28 29
godziny pracy: 7 – 15